Wiele osób zna teorię, która mówi o tym jak wielki wpływ mają reklamy na naszą podświadomość i jak często kupujemy coś, mimo że tego nie planowaliśmy ulegając czarowi sklepowych półek. Tymczasem najnowsze badania naukowe wskazały rzecz wręcz szokującą i zupełnie odwrotną od tego popularnego i logicznego przecież stwierdzenia. Jak dowodzą badania tak naprawdę doskonale wiemy, że wybierając się na zakupy kupimy coś dodatkowego i teoretycznie nieplanowanego. Co więcej podobno przewidujemy taki wydatek w naszym budżecie. Badanie przeprowadzono w bardzo prosty sposób. Zainteresowani nie planowanymi zakupami naukowcy udali się do jednego z supermarketów i przed wejściem pytali klientów o to ile zamierzają wydać, i co kupić. Ponad 75% klientów z niemalże groszową dokładnością wskazała kwotę, którą wyda, potwierdziło więc to założenie, że ludzie wiedzą, iż wydadzą pieniądze na dodatkowe zakupy i dokładnie planują je w budżecie. Wydajemy się zatem być pogodzeni z tym, że ulegniemy pokusie i kupimy coś dodatkowego, przewidując ten zakup w naszych wydatkach.

www.pobocza.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułGaleria handlowa
Następny artykułLubimy plotki rzetelne

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here