Marketing to bardzo szeroka dziedzina. Jednym z jego gałęzi jest społeczne zaangażowanie. Bardzo często kojarzy się wielu osobom z wolontariatem czy bezinteresowność on, jednak rzeczywistości stanowi doskonałą platformę marketingową dla firm. Dzisiaj nieco bliżej przyjrzymy się temu, czym jest marketing społecznie zaangażowany. Jesteście ciekawi? Odpowiadamy! 

Przeczytaj też: https://wlaczsienaprzyszlosc.pl/marketing-crm-czym-jest-marketing-spolecznie-zaangazowany/ 

Marketing CRM – co oznacza? 

Marketing społecznie zaangażowany znany jest również pod nazwą marketing CRM. W wolnym tłumaczeniu oznacza marketing poświęcony w sprawie. Taki rodzaj marketingu stanowi pośrednią formę pomiędzy marketingiem komercyjnym, aspołecznym. 

Marketing ten sprawia, że firmy angażują się w jakąś istotną dla swojego targetu sprawę oraz wspierają ją. Taka pomoc może przyjmować różne formy. Może to być na przykład zwykłe nagłośnienie danego wydarzenia, aż dofinansowanie danej organizacji. Nie ma wytycznych czy ograniczeń, to zastosowania marketingu społecznego przez firmę. Wszystko zależy od tego, w jakim celu dany biznes zamierza go użyć. 

Jak działa marketing społecznie zaangażowany? 

Nie istnieją nisze, w których marketing społecznie zaangażowany nie mógłby być wykorzystywany. Środowisko, ofiary wojny czy głodu, a także skrzywdzone zwierzęta mogą zostać wykorzystane przez firmy w celach marketingowych. Oczywiście, jeżeli są one zbliżone do działalności biznesowej czy przedsiębiorstwa, które chcą wykorzystać w biznesie. 

Nie oznacza to jednak, że nie niosą one żadnej realnej pomocy. Wręcz przeciwnie! Z perspektywy szeroko rozumianych, pokrzywdzonych, każda pomoc jest ważna, a często bez zaangażowania biznesu jej udzielenie nie byłoby możliwe. Co więcej działania pomocowe ważny filmy, mogą pociągnąć za sobą podobne zabiegi marketingowe, które będą zorganizowane przez innych przedsiębiorców. 

Zobacz też: http://www.chilichilly.pl/praca-fizyczna-dobry-sposob-kariere/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here